Thursday, August 27, 2009

Cite Cartoon zaman kanak2 aku..!



Tom & Jerry..
Citer paling aku suka smpi skang..!




Captain planet..
Satu cincin akn menyelamatkan dunia.. hu hu.. Sapa ada cincin leh la seru captai planet.. sgt menghiburkan hati..



zaman aku la kn.. power rangers dia x de la poyo sgt mcm power rangers skang.. hu hu.. leh la di banggakan yg dulu aku tgk cite ni..



cybercops..! polis berpakaian pelik.. yg aku x tahan citer ni.. bantuan senjata dia kuar dr memana ntah.. hu hu.. tepi jalan la.. dlm bgnn la.. satu tokyo tu ada terowong senjata dia.. adoyai..



aku kanak-kanak terpilih.. hu hu.. yg bestnye kanak-kanak terpilih je leh ada digimon.. mmg ngarut.. plak tu.. terpengaruh dgn digimon smpi beli game dia.. hu hu.. digimon dimana2..



scooby do by do.. where r u.. citer anging besar yg penakut.. asal takut je lompat atas oeg.. lucu la.. harap je besar.. bila takut menggigil.. uhu..



antara cite yg aku akn melekat kat depan tv bila tayang kat tv.. nama2 diorang oun stylo.. michealenjelo.. raphael.. lg apa ntah.. aku lupa.. hik hik.. tapi mmg best.. yg x tahan master dia.. tikus..!


sapa yg x de keta tamiya time dia kanak2 memang x best.. bapak aku siap sponsor aku lagi main tamiya dulu.. bukan nak berlagak la.. tp keta tamiya aku kat umah je ada 36 bijik termasuk 5 keta watak utama dash yankuro ni.. hu hu.. keta yg paling aku sayang.. the horizan.. laju oh.. masuk competition lg tuh.. ada 3 piala kat umah.. hu hu.. memang pengaruh TV..




aku tau.. ni mesti citer kegemaran budak2 laki.. hu hu.. baja hitam.. mata cam lalat..! dgn motor yg menarik melawan kejahatan..!



citer yg bila tgk da besar2 ni rasa cam menyampah..! huh.. padahal masa kecik2 aku tgk tu citer ni.. peminat setia lg.. aku leh lak hafal basic binatang tu apa pas2 bila dia dapat power.. tukar jd apa.. suma aku tau.. memang ngarut..


Ni suma citer yg xkn luput dr hati aku la kn.. x tau la korang camne.. aku x kan lupa zaman kanak2 aku yg penuh ceria.. hujung mggu je melekat depan TV.. Padan la sekarang aku rabun.. hua hua.. memang x bleh bla..

K la.. nti aku ceriat lg tentang idup aku yg aku rse byk benda pelik2 yg aku da pernah cuba n buat..

C ya later..
Daa..
Muaxxx..!

4 comments:

  1. dragon ball mane?
    spongbob?
    usop sontorian?
    anak2 sidek?
    gaban?
    mask rider?
    hihihihih

    ReplyDelete
  2. hu hu.. thankx 4 da comment.. yg 2 suma lelaki yg suka tgk kn..?

    ReplyDelete
  3. hahha.
    aku pon sker power rangers. dush2!!. hahhaha. duh!! cartoon skang x best la. x cm dulu.

    ReplyDelete
  4. yup.. btul2.. cartoon skang mmg x best n merepek.. tp sponge bob leh tahan la.. tp klu da masuk wonderpet mmg x bleh blah..

    ReplyDelete