Monday, June 7, 2010

Cam terhengen..

Pagi td aku bgn. Rasa cam nak mandi air terjun.. Bestnye dpt mandi sejuk2 camtu.. Adoyai.. Tu la nasib, xde sapa nak bawak aku g kan..? Terpaksa la aku dgn kemalasannya mandi air terjun yg sgt kecil di bilik air ku.. TENSION aku.. baru nk sejukkan otak yg maha serabut ni.. Terjun bgnn nti br tau.. Tp aku x de la gila cam2.. Hidup mesti diteruskan.. Ha ha..

But anyway.. Arini aku dpt rezeki yg cam tetiba nak dtg.. Ha ha.. Pagi td aku dapat mkn Big Breakfast kat MCD.. Tghari plak ada la seorang mamat ni nak sgt belanja aku mkn KFC.. Tp hek eleh.. Dia belanja aku JOM JIMAT je.. Saving giler.. Cam ne nak masuk line..? Kedekut tul..! Tp at least dia nak gak belanja aku kan..?!?!

Da ptg2 lps abis office hour ada plak offer aku lg nak blanja MCD.. Memang hari fast food sedunia la.. Sejak aku single ni, bertambah gemuk dan kelihatan seperti buah pear bdn ku.. Camne la nak buat org terkesima n terpesona tgk aku.. Adoyai..

Happy plak arini.. Ramai org nak dekat dgn aku.. Ramai plak org belanja aku.. By the way.. Thanks dude..! Aku sungguh terharu dgn bunga yg kalian beri.. So sweet..

Just wait n see..
As long as i know how to love
I know i'll be alrite..
I will SURVIVE..!



Mya

No comments:

Post a Comment