Sunday, June 6, 2010

Lagenda Budak Setan..???

Semalam aku berpeluang menghiburkan diri sendiri dgn kawan2.. Jadi dalam pada aku yg sedih ni.. Ada gak hiburan yang dapat membuat aku tenang.. Karaoke selam 3 jam memang syok.. Lama gak aku x melalak.. Semua lagi jiwang tahap karat nye aku nyanyi.. Ha ha.. Tapi sorry la.. Aku x la tembel cam ada org tu smpi karok pun nak meleleh ari mata.. Hu hu..

Pastu ktrng g boling.. Walaupun dah berkurun x main.. Kehandalan aku tetap masih ada.. Muahaha.. Dua game aku menang beb..

Oh.. Sebenarnya aku nak cerita pasal movie yg ktrng g tgk tu.. Adoyai.. Tajuk dia ganas sgt beb.. LAGENDA BUDAK SETAN.. Tp aku cam x faham cerita dia.. Yang aku tau sepanjang cerita bila kuar lagu tema dia.. aku ikut nyanyi je.. semuanya pasal cinta.. patutnya cerita la dulu camne dia jd legend setan.. camne dia buat huru-hara.. hmm.. aku ni pun bukan ada kuasa nak komen kan.. cuma pendapat aku je la.. tapi bg yg berjiwa sentimental.. anda patut menontonnya..

Overall.. aku rasa lega sgt dpt habiskan waktu dgn kwn2..

Dihujung sana ada dia yg kurindu..Ahaks..

Daa..

No comments:

Post a Comment