Wednesday, June 2, 2010

Untuk siapa airmata ini jatuh..?

Aku Masih Termenung
Di Tengah Kesepian
Berharap Sesuatu
Yang Tak Pasti

Engkau Sangat Menjeratku
Sungguh Ku Hanya Inginkan
Hatimu Yang Telah Termiliki

iblis Di Dalam Dada Ini
Terus Mengusik Keyakinanku

Ku Bertanya Apakah Aku Bisa
Memiliki Hatinya

Aku Merasa Tenang
Saatku Mencoba Untuk
selalu Membayangkan Wajahmu

Iblis Di Dalam Dada Ini
Terus Mengusik Keyakinanku
Ku Bertanya Apakah Aku Bisa
Memiliki Hatinya




Aku benar2 kesepian.. Aku kurang pasti.. Dimana dia yang aku harapkan.. dimana teman2 saat aku derita..? Aku lemah tampa kalian..

Mama.. Anakmu ini sepi diperantauan.. Aku ingin pulang.. Tapi ada sesuatu yang membuat aku tak ingin pulang.. Hati ini benar2 terluka..

Ayah.. Anakmu tak pernah lupa akan asal usulnya walau berada jauh.. Cuma tak kuat mengharung semua ini sendiri..

Adik.. Jagakan mama dan ayah untuk aku.. Walaupun aku jauh.. Hati ni tetap mengingati kau.. Saat kita bergaduh.. Aku merindui saat itu..

Pada si Dia yg pernah ada dalam hati ini.. Aku sentiasa doakan kebahagiaanmu.. Terus terang.. Aku masih tak biasa dgn ketiadaan kau disisi.. Tapi saat itu aku akan sentiasa ingat..

Pada teman2 yang masih mengingati aku.. Setiap kalian aku akan sentiasa ingat.. Hari kanak2 kita sgt menarik.. Meski bukan ramai antara kalian sukakan aku..


Airmata ini bukan untuk sesiapa.. Tapi untuk diriku yang semakin tak pasti akan apa didepanku esok.. KepadaMu aku berserah..



Sekian..

No comments:

Post a Comment